2013. július 26., péntek

Huncut majmok

Szeretem az állatokat. Úgy jöttem Ázsiába, hogy mosolyogtam azokon, akik rémtörténeteket meséltek különböző állatokról, rovarokról, amikkel összeakadtak útjuk során.
 Még mindig szeretem az állatokat, ez nem változott, de azért be kell látnom, hogy a játékától megfosztott síró gyerek,a napszemüvegét kergető idős asszony, és a visítva kiabáló fiatal lány- akit az ásványvizes palackjától szabadított meg egy kis huncut 40-50 cm-nél nem nagyobb majom,- engem is elgondolkoztatott és cselekvésre késztetett. Ha nem is féltem, de gyorsan megtanultam a hangos " SSSHHHÁ " kiáltást a helyi idegenvezetőktől és felszereltem a fiamat egy hosszú bottal.Így ez én fiam nem járt úgy, mint ez a sárga ruhás kisfiú.






Azért így elég helyesek:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése